tisdag 11 januari 2022

Försök till hårdkörning på Zwift

Försökte mig på lite Zwift igen ikväll. Tyvärr blev det efter middagen som inte brukar fungera så bra för mig.
Körde TdZ Stage 1 Flat is fast på 27 km.

Gick bra i tills det var 10 km kvar sen dog jag helt.
Tyckte inte jag legat på rött så mycket men jag kände mig väldigt seg och varm.

Stannade och tog tempen för det har ju gott mycket skit på skolan så jag ville försäkra mig att jag inte fått något knas när jag hämta Emilia då jag kände mig så matt.

Hade ingen feber som tur var men kunde inte ens hålla 250 watt.
Det blev till att bara rulla i mål lite lätt och sen ta det lugnt.

Kände mig inte direkt hungrig och hade inte hört klockan pippa men när jag tittade på blodsockret så var den på 3,4 och en pil neråt så det kan ju förklara en del.


Konstigt att jag inte kände mig direkt hungrig utan mest bara tröt och seg.


Inga kommentarer: