fredag 21 januari 2022

Nu får Covid skiten vara över

Nu har vi haft Covid 19 i över en vecka så nu känns det som det får vara över. 
Jag kände mig bara lite småsnuvig ett par dagar sen har jag känt mig helt frisk.
Enligt 1177 så ska man vara hemma i minst 5 dagar efter att man har känt sig sjuk.

Så i morgon hade jag planen på att testa att gå ut lite och även testa på att träna lite. Får försöka få igång kroppen lite lugnt i helgen här sen så att jag kan börja träna ordentligt nästa vecka igen.

Börjar få lite smått krupp på att bara gå hemma och inte göra någonting aktivt.

Som tur var är småttingarna uppe och hoppar runt så jag har kunnat bussa med dem, de livar upp här hemma kan man lungt säga.

Får se vad jag ska hitta på i morgon om jag ska ut och cykla lite i snön kanske.



Inga kommentarer: