lördag 15 januari 2022

Inte helt oväntat har hela familjen åkt på Covid

Eva var positiv och småttingarna också så idag var hela familjen hemma.
Ingen av oss har några allvarliga symtom. Eva och jag är bara lite snörvliga och hängiga och Oskar och Emilia är precis som vanligt pigga och krya och springer runt.

Jag jobbade hemma som vanligt då jag inte känner mig sjuk så det känns onödigt och sitta hemma och inte göra någonting.

Det var lite svårt att få tag på ett riktigt prov men i morgon skulle vi få ett PCR prov så då får vi förhoppningsvis svart på vit att vi har Covid 19. Det brukar dock ta någon dag innan man får provsvaret.

Får se vad man ska hitta på i helgen. Jag kommer ju klättra på väggarna om jag känner mig frisk och inte kan gå ut och träna.

Får se om man kan ta bilen till något halvöde ställe och ta en skogspromenad 

Får se hur länge man får vara hemma och ta det lugnt här. Det brukar ju vara 7 dagar som rekommenderas om man fortfarande känner sig frisk så jag hoppas det inte blir värre.



Inga kommentarer: