söndag 12 mars 2023

Första racet för året

Idag blev det mitt första race för året. Det blev ett kort race på Zwift då resten av dagen var uppbokad med familjen.
Det fick bli Zwift Insider Tiny race som bara var 3 varv på en 2 kilometer bana.


Jag kom iväg bra i starten och lyckades hålla mig framme bra de första 2 varven. Dock brändecjag nog lite väll mycket krut i början och jag åkte jojo en del där.
När vi gick ut på sista varvet så ökades tempot rejält och jag fick ligga på rött för att hänga med.
Som tur var det inte så backigt så jag hängde med klungan men jag hade inte mycket till spurt de sista 100 metrarna.

Kändes riktigt bra att jag kunde producera så mycket watt även om det bara var under en kortare tid.

Efter lite cyklande så bar det av till Sollentuna Badet med familjen. Både Emilia och Oskar simmade runt och nu hade till och med Emilia börjat dyka lite.
Och Oskar lyckades dyka helt själv till den djupa delen i den stora bassängen. riktigt grymt att de små börjar bli så duktiga.

På kvällen åkte jag och Oskar till mamma för lite middag och hjälpa henne med datorn.
Emilia och Eva var kvar hemma och såg på melodifestivalen med Emilias kompis Elin.

När jag kom hem avslutades kvällen med att Peter kom över och skulle testa storleken på min Slash. Det slutade med att han fastnade och vi spelade Grand Turismo på PS5:an.
Har som sagt varit fullt upp hela dagen här.

Inga kommentarer: