lördag 25 mars 2023

Framme i Calpe

Nu har vi äntligen kommit fram. Incheckning på Arlanda gick rekordsnabbt. På 10 minuter hade jag fått in både vanlig väska och cykel och checkat in handbagaget, har nog aldrig gott så snabbt förut.
Blev en fin flygresa ditt.


Utcheckning i Alicante var inte riktigt lika snabb. Fick stå och vänta på väskorna i 1,5 timme och sen jaga bussen till Hotellet.

Jag hade inte fått med mig något och äta tills morgondagen långpass och affären höll på att stänga precis när vi kom.
Jag lyckades smyga in när en gick ut och köpte på mig lite godis och sportdryck.

Sen var det bara att stressa in till middagen som också höll på att stänga vid 22.

Vi fick i oss en redig middag i alla fall och nu har vi precis fått ihop cyklarna.

Nästan 15 mil väntar i morgon så nu är det dags att gå och lägga sig.


Inga kommentarer: