lördag 18 mars 2023

Tidig packning inför Calpe

Idag blev det riktigt lugnt. Planen var att köra ett distanspass då jag inte kommer hinna med den vanliga distanspasset som jag brukar köra på söndagarna.
Kommer ha fullt upp hela dagen med familjeaktiviteter.
Men jag var sjukt omotiverad att köra i det gråa tråkiga vädret med regn.
Tänkte jag skulle ha lite framförhållning så jag fixade till min Trek Emonda SLR 8 inför Calpe lägret här nästa vecka.
Tänkte den skulle få nya däck och bromsar så det är fräscht när man ska upp och ner för bergen där.

Sen var det bara att packa ner den i cykelväskan.

När man ska flygga så gäller det att skydda cykeln så mycket som det går 
Väskan kan ju få en del smällar när de kastar runt den i bagaget så det gäller att vara så förberedd som det går.
Hoppas det här ska hålla fram och tillbaka med flyget.

Får se om jag hinner cykla något i morgon. Antagligen blir det Monarken igen som det har varit resten av veckan här.


Inga kommentarer: