söndag 14 maj 2023

Skogsdistans

Idag var det dags för skogsdistans med MTB TÄBY som vanligt.
Vädret kunde inte bli bättre och vi blev ett ganska stort gäng som skulle ut mot Bogesund idag.

Riktigt fina stigar som vanligt men det hade blivit lite snårigt på sina ställen så armarna är helt upprivna nu.

Fick slita ovanligt mycket idag kändes det som. Ryggen hade börjat kännas bättre men så sladda jag iväg och fick sätta ner foten lite snett och då blev jag såklart stel igen. Tekniken bara försvann och när jag skulle över en spång så fastnade framhjulet emellan och jag kom inte av cykeln då ryggen stelnat till.
Lyckades få ner dropperposten och kunde kränga mig av.
Blev lite lugnare cykling efter det.


Riktigt skönt och få komma ut i värmen och kära annars på för det mesta snustorra stigar.
Blev en runda på 66,5 km och 3:43


Blev hem och kasta i sig en snabb lunch innan jag skulle ta Emilia på gymnastiken.
Hon har också fått röra sig på idag. Först friidrott sen gymnastik och efter det gick vi till utegymmet och hängde ett tag också.
En stark lite tjej det här.



Inga kommentarer: