lördag 6 maj 2023

Test av Resarö endurobanorna

Ikväll blev det en sväng till Resarö för att testa endurobanorna inför Capital Enduro Series på söndag.
Jag har ju inte kört någon enduro än i år så jag kände mig riktigt ringrostig. 
Jag började med den svåraste banan också som kallades gott och blandat.
Jag vågade inte riktigt köra ner för de brantaste partierna där när jag var ensam.

Jag körde den förra året och vet att jag tog mig ner men den var riktigt hal och uppkörd nu. 
Måste se till och testa den ordentligt innan race på söndag.

Sen möte jag upp de här goingarna och hängde med dem. Då vågade jag köra lite mer.

Vi tog ett varv på alla banorna så nu har jag lite bättre koll. Dock så gasade jag inte på någonting idag så jag vet inte riktigt hur snabbt jag kan köra där.

Ska bli grymt kul att komma igång med endurokörning igen.





Inga kommentarer: