tisdag 9 maj 2023

Träningsverk delux

Idag var det träningsverk delux. Hade ganska ont i ryggen också men var inte helt säker på om det var efter kraschen eller ren djävla träningsverk.
Tog det säkra före det osäkra och åkte till närakuten i Sollentuna. Fick snabb hjälp och jag fick ta urinprov för att se så inte njurarna åkt på en stor smäll och sen blev det röntgen av ryggen för att se så inget var fel där.
Hade tur och allt såg bra ut det var bara muskulära defekter så jag kunde träna på som vanligt. 
Vill nog vänta någon dag till jag kan sträcka ut ryggen ordentligt och-inte känner mig som en gammal gubbe när jag går.

Var lite kurs på eftermiddagen med Microsoft på Regeringsgatan 25.
Intressant och få lära sig lite om det nya som kommer.

Blev en god middag med Retune på Vau de Ville efteråt.
Satt riktigt fint med en riktig tallrik med protein.




Inga kommentarer: