lördag 15 juli 2023

Nu börjar semestern med ett hårt varv på NICK

Nu var sista dagen på jobbet innan semestern. Ska bli riktigt skönt och vara ledig. Nu har vi 5 veckor tillsammans också, det har vi knappt haft förut.
Det vankas SM i Borås nästa vecka då det blir vårat första stop på resan.
Sen bär det av ut i Europa där första stopet blir i Winterberg.

Blev ett hårt pass på NICK spåret idag också. Nu körde jag med min heldämpade Top Fuel och det kändes direkt att det gick bättre i de tekniska partierna.

Dock så fick jag en pinne i hjulet som fastna ganska hårt och sen fick jag pysspumka som tog sin tid att laga då jag bara hade en liten minipump med mig.
Men trots det så körde jag på 50:58 så det får jag vara ganska nöjd med ändå
Men det är en bit kvar till mitt PB så jag har lite till att slippa på.
Får hoppas jag kan få ett cleant varv snart utan störningar.




Inga kommentarer: