söndag 16 juli 2023

Väsjöbacken och besök hos mamma

Blev en tur till Väsjöbacken idag igen med Oskar. Det var dags för lite lek och hoppande ok cg få upp tekniken lite.

Vi möte Fredrik där också och vi testade lite tekniska banor också. 
Oskar fick en utmaning och köra Devils utan att sätta ner foten. Han klara det mesta men hade lite problem med uthoppet på plankan på mitten av banan.

Krokodilen och banan på baksidan fick han testa också.


Jag försökte mig på plattåhoppen och lyckades komma över alla utan att slå i bakhjulet i platån.
Jag fick till en riktig pop på första hoppet och det kändes som jag fick bra med höjd och även alldeles för mycket med längd. Höll nästan på att landa på platten med framhjulet men jag lyckades vinkla upp den och landa ganska mjukt ändå.

På eftermiddagen blev det en tur till Farsta för att hälsa på mamma. Blev en god middag ute där.





Inga kommentarer: