tisdag 1 november 2011

Nu är det vintertid och dags att damma av Monarken

Ja nu är det vintertid och mörkret har kommit hit för att stanna på riktigt igen. Vad gör man då för att få lite effektiv träning? Jo dammar av Monarken såklart.
Jag har ju redan tjuvtränat lite med ett par 20:or men nu var det dags för de hederliga 4x4 minutrarna.
Inga nakenbilder idag dock får bli nästa gång....

Jag började lite övermodigt där jag slutade i våras runt 420 watt. Det gick väl skapligt i 2 intervaller. Sen klara jag bara runt 2½minut och fick villa i 10sekunder innan jag kunde fortsätta. Får skylla på styrketräningen jag körde innan lunch. Tog 110kg 4x5reps i knäböj där så benen var väl inte i det bästa slaget.
Trodde det skulle gå sämre när jag bara kom runt 2½minut på 3:e och 4:e intervallen men 10 sekunders vila gjorde susen och jag orka slutföra dem efter det med ett påslag på 10sekunder för att jämna ut det lite gran.

Inga kommentarer: