söndag 27 november 2011

En halv seg dag och 4x4 på Monarken

Blev en lång skön sovmorgon till kl11 idag.
Försökte mig på att köra 4x4 på Monarken men det gick grymt segt.

Har ju inte cyklat något på hela veckan och knappt tränat heller så det blev ett wakeup call för benen. Klarade inte ens första intervallen på 420watt, kom bara 3,5 minut. Sen blev det bara 405watt i 3minuter och 400 watt i 3 minuter till på 3:e intervallen men sista klara jag runt 410 alla 4 minutrarna så då hade jag börjat piggna till. Avsluta med 2 minuter på ca 450watt.

Blev till att storstäda och handla sen då mina föräldrar och svärföräldrar skulle komma över på födelsedagsmiddag.
Det blev en trerätters middag med gravad lax som pappa hade fixat till förrätt.
Sen hade Eva fixat kycklinggryta med ris till huvudrätt och jag var lat och hade köpt en citroncheesecake till efterrätt.
Alla blev mätta och belåtna så det var bra.

Oskar har lyckats med något nytt idag också.
När alla skulle gå hem så släppte vi ut han i trappuppgången och då klättra han nästan en hel våning helt själv.
Oskar
Han lyckades även ta sig ner ett par trappsteg men sen var det dags för mig att komma till undsättning för det började inte se allt för säkert ut.

Inga kommentarer: