måndag 14 november 2011

Lugn dag

Var helt slut efter helgens strapatser vid Kristianstad med CKC4:s CX tävling och Åstorps med CX SM.
Stackars Oskar blev förskyld på fredagskvällen och lyckades hålla både mig och Eva vaken hela natten, halva lördagsnatten gick åt till att försöka få Oskar att sova. Hade då fått tag på nässpray så det gick lite bättre.
Sen tävling på det och lång resa gjorde en inte direkt piggare.

Så idag var både jag och Oskar helt lamslagna. Han fick lite frukost runt 07:30 sen gick vi och la oss.
Tänkte att han vill snart upp och börja leka eller ha mer mat så jag satte inte på någon väckarklocka.
Runt 13:10 så vakna jag av att Oskar klättra över magen på en.
Ja det var skönt med lite sovmorgon kan jag lugnt säga.

Har inte hänt så mycket mer här idag. Blev Babysim som vanligt på kvällen där Oskar fick fortsätta dyka lite gran. Gick riktigt bra.
Nu blir det slappa framför TV:n ett tag

Inga kommentarer: