torsdag 10 november 2011

Blev ett besök hos Kiropraktor Magnus Carlsson idag

Tänkte att det kunde vara bra att rätta ut ryggen till Cyclo Cross SM i Åstorp i helgen.
Tog ett snack med Magnus Carlsson på http://www.kiropraktorerna.eu och han hade en tid i morse som tur var.

Fick lite akupunktur till att börja med. Efter det så skulle det knäckas lite, började med nedre ryggen och där knacka det till lite sen när han kom upp till nacken och vred till så lätt det som någon precis hög ner en stor ek.
Det bara smattra till och det kändes som jag blev 1 dm längre.
Men det kändes riktigt skönt efteråt. Tror det var den påbörjade styrketräningen jag kört som var lite boven i dramat till min rygg som inte kändes helt 100.
Men nu känns det bättre så den borde hålla till helgen.

Nu i kväll har det varit temakväll med jobbet.
Vi hade blivit bjudna till en stor Flipperhall vid Fridhemsplan.
Där skulle det köras turnering och de hade runt 20 maskiner att välja på.
Riktigt retro och coolt.
Flipperspel
Det gick tyvärr inte så bra för mig, förlora 6 av 7 matcher. Jag har nog spelat för lite som liten.:-)
En del såg ut att vara uppföda med ett flipperspel i vardagsrummet och bara kamma hem jackpot efter jackpot.

Efter turneringen blev det en trevlig middag på Olerys så nu är jag mätt och belåten. Är nu på väg hem för att packa inför morgondagens resa till Åstorp och de 2 CX tävlingarna som går där.

Inga kommentarer: