måndag 29 april 2013

Lidingöloppet MTB och lång dag på jobbet

Blev en lång dag på jobbet idag. Har precis satt mig på pendeln för att åka hem.
Södertälje
Har haft lite problem med att få tag på Crystal Reports 2008 SP4 som behövs för att köra Procapita på det nya uppdraget jag har i Södertälje.
Jag har bara fått original versionen men den stöder inte Windows 7 64bit:s operativtet som vi skall köra.
Tyvärr så har det varit lite brådis att få tag på den så jag har fått jaga folk hela dagen idag.

Blir vilodag ifrån träningen idag det är en sak som är säkert.

Skulle vilja testa Lidingöloppet MTB banan innan helgen, får se om jag hinner på onsdag kanske.
Ska köra Lidingöloppet MTB på söndag så det skulle vara kul och se hur banan ser ut.

Det rycktas om att det blir en snabb och tight bana så det kan vara bra och veta var kurvorna är och var någonstans det gäller att ligga bra till för att kunna hänga med.

Inga kommentarer: