måndag 22 april 2013

Planen var 20/40x15 i 2 set men det kom andra saker ivägen

Planen var att köra skiten ur sig på Monarken ikväll men det blev inte riktigt av.
Fastnade på jobbet i Södertälje och kom hem runt 19:30.
Först tänkte jag köra på en gång innan middagen men då Oskar skulle hinna somna innan jag var klar så ville jag såklart vara med honom först.

Sen han jag bli hungrig så jag fick ta en sen middag först.
Fick lägga Oskar och skulle fixa med deklarationen då vi skulle fylla i vinst och sånt skit för våran försäljning av bostaden och sen få uppskov på det.

Nu när jag är klar med allt har klockan hunnit bli 22:30 och motivationen för att sätta sig på Monarken var helt bortblåst.
Får försöka hinna med lite träning i morgon istället.


- Posted using BlogPress from my iPad

2 kommentarer:

STIZZE sa...

Nybohovsbacken behöver ett besök med strava på! 3:14min står det att du har som rekord nu, som 3:a. Peter Spetz har rekordet på 2:46, flockhart 2:a med 3.12min. Borde va lätt att slå för dig och räsern!

Jag kommer nog åka dit snart med landsvägsdäck jag med. Var där igår med crossdäcken och fick till 3:14min.

Per Kumlin sa...

Ja det börjar väl bli dags att dra ditt med landsvägshojjen och sätta en tid snart.
Får se när jag ska hinna med det nu när jag bor i Sollentuna:-)