lördag 23 november 2013

Kompiscrossen och ytterligare lite cykeldelar till salu

Har rensat garderoben lite till och fått fram det här som jag inte behöver. Hoppas det kan göra nytta hos någon annan.











AVID Shorty Ultimate cantileverbroms använd 500:- för både fram och bak

Ritchey WCS Carbon sadelstolpe till Scott Foil. 200:-

Ritchey WCS Carbon styre 31,8 600mm helt ny 500:-

Shimano XTR skiva 180mm Centerlock helt ny 200:-

Shimano XT skiva 180mm Centerlock ny 100:-

Corratec titan pedaler lite använda 100:-

DT Competition 2.0/1,8 266 och 262 mm ca 120 ekrar 100:-

Shimano SM-BB91-41A vevlager nytt i kartong 50:-

KORE 30,2 350mm saddelstolpe lite använd 30:-

BBB Flaskställ helt ny 30:-

Shimano SPD-R (SM-SH91) skoklossar helt ny i kartong 20:-

På morgonen idag var det Kompiscrossen ute vid Flatenbadet. Var ett helt gäng som hade samlats för att köra på den riktigt hårda banan som gick fram och tillbaka på sandstranden.















Jag körde med min Scott Scale 910 och den gick som en raket. Fredrich och Robin tog starten och jag hängde på efter.
Fredrich tappa lite och Robin och jag börja dra ifrån.
Mård som brukar ta det lugnt i starten hängde på och gick om efter ett tag.
Robin hängde på men jag var lite för seg.

Mård utöka lite gran medan Robin åkte på en punktering. Så nu var jag helt plötsligt på en ganska säker 2:a plats det det var ganska långt ner till de jagande.
Mård hade fått ett ganska stort försprång nu så där kunde jag inte göra någonting så det var bara att försöka hålla ett högt och jämnt tempo.
Var riktigt tungt att köra igenom all sand. Det satte sig i benen ordentligt.















Nu blir det lite vila. Får se om jag ska orka köra Mårds Crosstävling vid Hellas i morgon kl 10.
Får se om jag kan lura med mig familjen.

Inga kommentarer: