fredag 8 november 2013

Uppvärmning inför Karlstad CX cup

Jag försökte mig på lite träning idag på Monarken.
Det blev bara 30 minuter totalt. Värmde upp 10 min och körde sen 10 på 350 watt och varva ner 10 min.
Brukar köra några minuter på 420-440watt men det hoppade jag idag.

Vet inte vad jag ska tro om formen.
Det kändes inte superdåligt men det gick lite segt i början.
Har som tur var inte varit förkyld så länge så förhoppningsvis ska det gå bra på Karlstad-crossen i helgen.

Fick finbesök på kvällen också. Johnny och Jenny kom förbi på middag och lite spelkväll.
Johnny och jag testade nya Call of Duty: Ghost på PS3:an.












Riktigt grymt spel. Sen fortsatte vi med det gamla hederliga Buzz.
Det är riktigt roligt när man är runt 4 pers som vi var.
Timmarna gick väldigt fort kan jag säga.
Nu är det läggdags och ladd inför i morgon.