fredag 15 november 2013

Bygge av CX SM banan vid Norra Djurgården

Idag blev det till att bygga och snitsla CX SM banan som skall köras i morgon.

Det blev några småändringar på banan sedan jag senast körde på den i onsdags.

Dock inga stora saker som kommer göra någon skillnad.

Hopphinderna som sattes upp var tillräckligt låga för att jag skulle våga ta mig över cyklandes så det kändes bra.

Har fått låna Bleckurs hoj då min nya inte hade hunnit komma än.
Riktigt snällt.
Så i morgon ska det förhoppningsvis gå fort på hans Addict CX.

Lars och Linnea skulle sova över hos oss.
Lars och jag fördrev tiden med att spela på PS3:an medan Eva och Linnea stickade.
Riktigt fint teamwork.













I morgon är det den stora dagen. Kl 13:40 så startar jag då det är dags för CX SM kom gärna ditt och heja om du inte ska köra.

Inga kommentarer: