fredag 22 november 2013

Revolver-Racing SpeedSession 38 CX till salu, passa på.

Nu när CX sesången är slut för mig så är det dags att sälja av lite CX hjul.
Det här är det som skall bort till oförskämt låga priser.

2012:s Revolver-Racing Speedsession 38 CX tubhjul med Tufo Flexus Cubus däck och Shimano Dura Ace kassett (11-28) pris endast 3000:- nypris 13000:-











2012:s Shimano R500 hjul med Schwalbe Rocket Ron däck och Shimano Ultegra kassett (11-28). Säljes för endast 800:- Nyskick i stort set alldrig körda med då de varit reservhjul.











I morgon blir det till att ta ut min Scale 910. Funderar på om jag ska testa att köra CX träningsracet vid Flaten med den. Se om jag hänger med de andra som kör CX med den.

3 kommentarer:

perurban sa...

Intresserad av dina Shimano R500 hjul. Hur gör jag?

Per

Per Kumlin sa...

Hej Per,
De blev tyvärr sålda båda 2 väldigt snabbt.

Mvh
Per

Erik Adeler sa...

Per, menar du att båda hjulen blev sålda eller båda hjlulparen? Om Revolverna finns kvar tar jag dom. Mvh Erik