fredag 13 juli 2018

Lätt jobbpendling

Idag blev det bara lätt jobbpendling. Hade tänkt ta ett varv på NICK Spåret lite lugnt på hemvägen men det blev inte av.
Hade jobbat över en del och kom inte iväg fören 20:30.
Blodsockret var bra när jag börja men sen rusa det bara iväg ner och blev oroväckande lågt så jag fick dra i mig allt nödkäk.

Hade bara kommit till den här tekniska backen på NICK spåret sen blev det till att dra hemåt närmsta vägen lugnt och sakta.

Hade hoppats på att få till några korta spurter men med det låga blodsockret så var inte det möjligt.
Vet inte varför det blev så lågt. Hade stängt av insulinet helt då pumpen gott ut innan jag skulle hem då jag blev så sen.
Hade fått i mig lite frukt innan också så den borde inte störtdyka så snabbt när jag inte tog i så mycket. Dock hade jag inte käkat någon middag innan så det kan ha varit därför.


Inga kommentarer: