tisdag 10 juli 2018

Thule väskor levererade

Idag var jag och hämtade lite fina Thule väskor hos Patric.
Hela familjen hängde med då Eva ville övningsköra lite.
Blev fullt upp i bagageutrymmet med alla fina grejer.

Sen var det bara att köra vidare.

Oskar tyckte det var kul att packa upp allt, speciellt den stora  
Thule Crossover Rolling Duffel 87L då han fick plats i kartongen.


Det blev ett par Thule hjulväskor också så jag kan skydda hjulen när jag är ute och reser.
Blev en stor Thule Subterra Travel Backpack 34L ryggsäck också. Tänkte det kunde vara bra och ha när jag pendlar eller flyger så jag får plats med både dator och ett par ombytteskläder. Allt är skyddat i den med bra fack och en perfekt skyddspåse att ha kläderna i.
Sist men inte minst så blev det ett par Carbon frame protector för att skydda rammen i dragkroksstället och ett par Thule wheel strap locks för att göra det lite jobbigare för de små klåparna att sno hjulen. Inte för att jag låter cykeln hänga i stället utom synhåll men så ingen får för sig att rycka  dem i farten.

Nu är jag nog kittad så det räcker för att kunna resa överallt utan problem.

Inga kommentarer: