tisdag 5 november 2019

Ingen Skoda idag

Skulle hämta min rallyskodan idag efter omlack en dag försenad i eftermiddags vid Bromma.
På hemsidan såg det ut som det skulle vara öppet till 18 och de sa inget annat när de ringde igår om förseningen.
Kom ditt 17:30 och då var det stängt. Lite surt att behöva åka hem kommunalt speciellt när Tvärbanan inte gick därifrån då den stationen var stängd.

En liten uppdatering på hemsidan hade ju inte skadat så jag inte behövde slösa bort ett gäng timmar på ingenting. Ja nu får jag vänta tills i morgon på att få ut pärlan.


Blev lugnt på kvällen då jag fortfarande var trött. Tänkte jag skulle spela lite sällskapsspel med småttingarna men de tyckte det var roligare att klättra på mig ikväll så jag fick agera klätterställning istället.

Inga kommentarer: