måndag 4 november 2019

Segt efter helgen och en kväll med Bill Burr

Idag var jag riktigt trött. Vet inte varför jag var så seg. Gårdagens race gick väldigt segt och det har känts som jag bara skulle gå och lägga mig.
Såg på en del bilder ifrån racet och det var inget fighting face där utan mer ett kan jag inte få lägga mig i diket och sova.
Fick den här ifrån Sam Hewitt och där ser det ut som jag skulle kunna somna vilken sekund som helst.

Blev nästan hel vila idag. Skulle dock lämna tillbaka lånebilen vid Kista ikväll så jag tog med mig cykeln så jag kunde cykla hem. Ska hämta rallyskodan i morgon.
Resten av kvällen har jag varit hemma med familjen och slappat.
Har varit riktigt trött och seg hela dagen så det blir nog vila i morgon med.
Drog på min favoritkomiker Bill Burr på Netflix. Han är så grymt rolig, precis min typ av humor.
Det blev hans ”I am sorry you feel that way”


Skönt och bara slappa till lite bra ståuppkomik.

Inga kommentarer: