söndag 10 november 2019

Lite intervaller och chackspel

Blev ett pass på Monarken igen. Regnade ute och var lite småkallt så jag var inte så sugen på att gå ut och cykla.
Blev Sufferfests Batman Intervalls. Det var 6 intervaller där man körde 30 sec runt sitt VO2 Max och sen 3,5 runt tröskeln och sen avsluta intervallen med ytterligare 30 sekunder på lite över VO2 Max.
Gick lätt i början men sista så hade jag blivit ganska mör i benen.

Skulle till föräldrarna sen efter träningen men innan vi skulle åka var det dags att sätta på dubbdäcken på bilen.
Börjar ju bli kallt nu och jag vill inte sitta i diket vid första rondellen så det kändes som det var dags att få på dem nu.


Hemma hos mina föräldrar blev det schack med farsan.
Först körde han med Oskar och sen var det dags för mig och få revansch. 
Han har ju slagit mig de 3 senaste gångerna så nu ville jag vinna.

Det var väldigt jämt i början och ingen lyckades få ut någon av pjäserna.
Men efter någon timme gjorde farsan något misstag och jag fick ett litet övertag.
Lyckades behålla det och fick tillslut schack matt på Farsan.

Vi avsluta kvällen med en middag på Sushikungen  Vårat gamla stamishak när vi bodde i Sätra.
Riktigt god sushi där. Vi var ofta där och åt då de har mycket olika sushirätter som inte fanns på vanliga sushirestauranger och som är riktigt fint upplagt och riktigt gott.



Inga kommentarer: