fredag 8 november 2019

Nattpass på Monarken

Har varit mycket den här veckan. Tänkte jag skulle styrketräna på jobbet men det han jag inte med. 
Sen skulle äntligen bilen hämtas. Är dock osäker på om den är helt klar. Fick hämta upp den i en mörk gränd och det var inget snack om att jag skulle få godkänna den. 
Hade lämnat in den nytvättad och fin men då det regnat nu så var den helt smutsig så det var svårt att se om lacken var bra. Såg ut som den var lite flammig så jag får tvätta den igen när det är sol ute och se hur det ser ut.

Blev middag ute med familjen på nya Franks Diner här i Sollentuna.


Sen blev det lek och film med barnen och helt plötsligt var kl 22:30.
Tänkte att jag som knappt tränat något i veckan vill ju köra något trotts att det är sent. Fick bli ett kort pass på Monarken.
Körde Sufferfest G.O.A.T som var på 45 minuter så det fick bli lagom.





Inga kommentarer: