torsdag 7 november 2019

Sufferfest Butter

Idag blev det äntligen lite träning. Har inte kört något på hela veckan då det varit mycket så ikväll var det äntligen dags.
Blev Monarken då jag hade en massa annat att göra här hemma också. Körde Sufferfest Butter. Det var en del kortare 1,5 minutare över tröskeln och sen 3 minuters körning på en bit under tröskeln dock inte så lågt så man bara snurra runt benen utan det var runt 220-250 watt.


Blev 10 intervaller. Kändes ganska lagom. Fick upp pulsen ordentligt men det kändes som återhämtningen var lite seg. Pulsen gick inte ner så fort och det tog ett tag innan jag vispat ur syran i benen.
Höll dock lite högre effekt än vad Sufferfest tyckte jag skulle göra då mitt 4DP värde på 5 minuters maxen blev låg då jag fick ta ett par pauser där. Tror jag hade klarat 410 watt om jag inte gott ut så hårt där.

Skulle hämtat bilen idag också. Som vanligt så var den inte klar. Vet fan inte vad de håller på med på Skoda Bromma 
Det var bara några repor de skulle fixat det ska fan inte ta mer än ett par dagar om man kan sin sak. Det är bara slippa spackla och måla om, hur svårt ska det vara?djävla amatörer.

Inga kommentarer: