söndag 10 november 2019

Extremfabriken istället för Kompiscross

Idag var det Kompiscross ute vid Hellas för de som ville trotsa skitvädret och dra ut och slira i gräset och leran i kylan.
Själv drog jag till Extremfabriken med Oskar, Teo och Anders.
Så grymt kul att springa runt där med småttingarna.

Anders och jag sprang med hela tiden så vi fick fin träning också.
Anders var grymt stark i överkroppen. Han hängde i fingrarna och kunde kasta sig upp för små avsatser.
Själv hade jag mest ben. Lyckades ta mig upp för den brantaste delen på den här så det var kul.

Oskar och Teo var helt outtröttliga. Vi var där lite över 3 timmar och de sprang runt konstant förutom vid en liten snabblunch.

Oskar fick en utmaning igen. Han är ju lite höjdrädd så jag sa om han kan klättra över det här nätet som är 2,5 meter uppe i luften så skulle han få en glass.
Det tog ett tag men sen tog han mod till sig och klättra över.
När han väll kom över och upptäckte att det inte var så läskigt så tog han flera varv till. Kul att se. Han går verkligen igång på utmaningar och ger inte upp i första taget.

Blev en grym dag där så det lär vi göra om igen snart.


Inga kommentarer: