lördag 21 augusti 2010

Regndistans

Det blev ett pass till Ekerö med Stefan Nilsson idag. Han hade tyvärr pysspunka så vi kom bara till OK macken innan han fick vända. Jag fortsatte runt i stort sett hela Färingsö sen när jag kom till Nockebybron så körde jag mot Jakobsberg. Det skulle jag inte ha gjort. När jag kom ditt så bara öppnade sig himmelen och det börja ösregna ordentligt.
Det såg ut som att det skulle gå att köra runt så jag försökte köra hem via Barkarby, Akalla och Kista men det sket sig, det kom bara mer och mer regn. Blev en härligt blött runda.
Nu har jag fått känna hur bromsförmågan försvinner när jag körde med mina carbonhjul.
Fick planera körningen lite bättre så att jag han bromsa i tid. Vill ju inte köra sönder mina fina Revolver Racing hjul.
Nu ska det bli en lugn spelkväll igen. Fan vad skönt.

Inga kommentarer: