fredag 28 januari 2011

Läkarbesök på Huddinge

Har tagit pappaledigt nu. Lillen ska ju komma här till senast i början av nästa vecka men säkrast nu till helgen. Var på Huddinge sjukhus med Eva för att se till att allt såg bra ut och det gjorde det som tur var.
Värkarna har börjat komma lite smått så nu är det nära. Riktigt spännande.
Hann köra ett väckningspass innan sjukhusvistelsen också. Runt 345watt blev det i 20min men jag har varit i godislådan för mycket för jag låg på 80,6kg så watt/kg kunde ha varit lite bättre. Men det artar sig;-) BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vi väntar med spänning, hoppas på telefonsamtal snart!!! Vi tänkar på er hela tiden, kramar mormor o morfar to be.

Johan Mölleborn sa...

Spännande. Lycka till på livets mesta spännande dagar.
/J

Eva sa...

Vi väntar oxå! =) Vi hör av oss när den kommit ut och vi har återhämtat oss! =)

Kram till blivande mormor och morfar! =)

Anonym sa...

Lycka till nu Per!!!

/Ville

Per Kumlin sa...

Tackar. Nu är det riktigt nära spänningen är på top och jag hoppas jag är tillräckligt förberedd.