onsdag 19 januari 2011

Nybohovsbacken och GT5

Blev pendling till jobbet idag. Körde på 5 gånger uppför Nybohovsbacken på vägen hem. Var seg som fan efter styrketräningen igår. Benen ville inte riktigt snurra runt. Jag hade tider på runt 3:30 och uppåt. Men hela sträckan från att det börjar gå utför lite grann var snorhal och studsig så de sista 400metrarna var riktigt svåra idag.
Väl hemma så blev det dammsugning och lite tvätt. Resten av kvällen har varit bakom den här...


















Shit Logitech G27 ratten har verkligen bra känsla. Extra kul att det finns kopplingspedal till den också, inte många rattar som har det;-)
Körde bara Licence mode idag för att få lite känsla över bilarna i Gran Turismo 5. Grymt kul var det.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Vaddå, kopplar du när du rejsar? Jag slänger bara i växeln i företagsbilen när det är bråttom ;)

Per Kumlin sa...

Ha ha nä nu står jag bara på gasen;-)
Men när jag fått in lite teknik så ska jag testa kopplingen också.