måndag 3 januari 2011

Vila idag. Skidpass i morgon vilka ska med?

Blev lugnt idag. Har försökt komma in i det nya jobbet. Har en del att lära där kan jag lugnt säga. Det är grymt intressant med SQL 2008 R2, EPiServer, C# och ILM. Börjar få grunderna att sitta tror jag men det är mycket kvar.
Har rensat långfärdsskidorna från allt klister ikväll också. Hade tänkt att ta en vända till Ågesta runt 18:30 tiden i morgon om det inte snöar. Vill helst inte köra om det snöar då jag har så svårt att få grepp. Får se om jag kan få till fästvallan och kunna ta ut mig ordentligt på ett skidpass i vinter. Är det någon som vill hänga på i morgon om det inte snöar?

3 kommentarer:

stefan carlsson sa...

start terva, finns i två eller tre varianter, för nysnö och minusgrader. enkelt att lägga på, klossa ut och njuta medan övriga har bakhalt. lycka till!/stef

Anonym sa...

Idag var det inga problem med fäste inte! Mycket bra (och kul). Tack!

Per Kumlin sa...

Kanske ska testa det Stefan, tack för tipset.

Ja idag gick det bättre. Kom upp för backarna och hade bra glid. Ska bara slippa på tekniken nu...;o)