torsdag 1 mars 2012

Sista dagen på jobbet och lite innebandy

Idag var sista dagen på Qbranch innan min föräldrarledighet. Nu väntar nästan 2 månader med lilla Oskar. Ska bli riktigt kul.
Snarast så kommer våran resa till Gran Canaria. 3 härliga veckor blir det där i värmen med sol och bad och så klart lite cykel i bergen också.

Idag försökte jag bli klar med så mycket det gick innan jag skulle gå. Tyvärr strullade en hel del med våran SharePoint och FIM installation så den blev inte så klar som jag hade hoppats på.
Men det är i stort set bara MA agenterna som är kvar.
Det har inte varit världens brådska med de heller så de kan säkert vänta.

Innan jag gick hem så blev det lite innebandy också. Blev inte så mycket springande som det brukar bli för min del. Hamnade av någon konstig annledning i målområdet hela tiden.
Desto mer tacklande blev det. Var nästan lite gangsterbandy idag med mycket kroppskontakt.
Kul tycker jag som inte har någon teknik. Lyckades få in 2 mål också så jag får vara nöjd.

Inga kommentarer: