fredag 2 mars 2012

Nu är det äntligen färdigpackat inför Gran Canaria

Dagen började med att vi hjälpte Mattias och Eriqa flytta då de får en ny 3:a på söder.
Det var otroligt vad mycket de har fått plats med i sin 1:a de bodde i förut.
2 lastbilar behövdes för att få med allt.
Mattias
När vi var klara där blev det en lunch på Texas Longhorn i Sickla. Oskar var hungrig och ville också smaka.
Texas Longhorn
Resten av dagen har gått till att hitta och packa allt vi ska ha.
Min Scott FOIL 10 har jag vadderat in så gott det går.
Scott FOIL 10
Han med ett kort maxtest på Monarken också. Det gick väll skit kan jag säga. Kom bara till 11 sekunder på 472,5watt drygt 1 minut långsammare än jag hoppats på.
Kände mig ganska stum och var nog inte tillräckligt taggad. Maxpulsen blev bara 176 men den har ju sitt egna lilla liv också så det är inte så mycket att gå på.

Inga kommentarer: