tisdag 28 februari 2012

Gäspa mig igenom 4:orna på 420watt idag

Har varit en smått bisarr dag idag. I morgon är sista dagen jag jobbar innan jag går på föräldraledighet. Det har varit en hel del på jobbet som jag vill bli klar med så jag slipper gå och tänka på det sen.
Egentligen har det inte varit så fruktansvärt mycket men det har varit mycket bortom min kontroll som jag har fått vänta på som nu har hoppat ihop sig tills jag ska gå.
Förhoppningsvis så hinner jag klart det i morgon.

Jag har dessutom varit grymt hungrig hela dagen.
Jag har ätit som en häst men mitt blodsocker har ändå legat nere på 3.

Kom hem vid 19 tiden och var helt slut. Tänkte att Eva får träna först så äter jag middag och lägger Oskar innan jag går och tränar.
Lite efter 21 så har Oskar äntligen somnat.
Tog ett blodprov och det var nere på 3 igen.
Vafan nu måste jag äta igen.
Kände hur tiden bara drog iväg och jag blev bara tröttare och tröttare.

Vid 22 så kom jag äntligen upp på Monarken. Jag var så trött så jag satt bara och gäspa genom hela uppvärmningen.
Till och med på de första intervallerna satt jag och gäspa trots att jag tog i som en gris på 420 watt. Det var en riktigt konstig känsla att ta i så att jag håller på att dö men ändå sitta och gäspa, hur fan går det ihop?


















Nu är jag klar och det känns som jag skulle kunna sova i 2 dygn utan problem

Inga kommentarer: