torsdag 2 februari 2012

Oskar har gått och blivit ett år

Tiden går fort. Nu har vår lilla Oskar gått och blivit ett år. Vet inte var tiden tog vägen. Det kändes som det inte var allt för länge jag var på BB och skulle hjälpa Eva att krysta ut den lille krabaten.
Nu har han alltså tillbringat sitt första år på jorden här och har både lärt sig krypa och gå och har börjat försöka äta själv:-)
Oskar
Vi hade ett litet firande här hemma med mina föräldrar och Oskar var så glad för alla fina presenter han fick.

När Oskar lekt av sig och somnat så var det dags för mig att träna lite.
Det blev 4x4 på Monarken på 420watt.
Var lite klen idag efter gårdagens idiotpass så jag fick ta 15 sekunders paus på tredje intervallen men resten klara jag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är inte många som slår dina wattsiffror. Varför kör du inte tempo på landsväg med tanke på sådana monsterwatt som du producerar ??? Stämmer dina siffror ???

Per Kumlin sa...

Jag har lite svårt att ta i när jag inte har någon att jaga på tävlingar och sen blir det ytterliggare en cykel som skall inköpas för några få race så det har inte blivit av.

Jag tror siffrorna skall vara ganska korrekta. Monark är ju känt för att visa ärliga siffror.