söndag 19 februari 2012

Blev raka motsatsen till vad jag tänkt mig idag.

Hade först tänkt åka skidor idag. Men vädret ville något annat. Låg och halvdrog mig halva dagen och visste inte om jag skulle åka skidor eller cykla.
När kvällen kom så kändes det för sent att åka ut så jag tänkte att jag kanske skulle späka mig på Monarken ett tag.
Men motivationen var inte på top idag och jag kände mig mest slö och hängig.
Jag testade att dra igång ett 30 minuters tröskelpass på 350watt men det höll i typ 5minuter sen var det inget kul längre.

Jag gav upp och kasta in handuken. Är det inte kul att köra så får det va. Jag gjorde sen det motsatta till vad jag borde göra och gick ner till det lokala Pizzeria haket och köpte mig en kebabrulle och satte mig framför TV:n och slappa.
Blev sen Chips och dipp till det så nu får jag träna extra nästa vecka:-)

Oskar som har varit lite kinkig när det gäller mat verkar gilla starka saker. Han tyckte nämligen att mina Salt & Vinegar Chips med Chilli och lökdipp var gott.














Vad ska det bli av den lilla krabaten. Nu käkar han Chips, stark Salamikorv, stark dipp och citron.
Undrar när han ska våga testa wasabin hos Sushikungen?

Inga kommentarer: