onsdag 22 februari 2012

Innebandy fick bli dagens träning

Blev inte så mycket träning som jag planerat. Hade i något svagt ögonblick fått för mig att jag skulle köra 30 minuter tröskel efter att jag vaknat.
Men jag var lite trött och satt på snozzen för mycket så tiden drog iväg.
Jag skulle på läkarbesök för min diabetes på morgonen för att kolla HBA1c och få recept för mitt insulin och blodprovstest så det passet han jag inte med.

Blev ett innebandypass på kvällen med jobbet sen. Där fick jag fick springa runt i en timme och tjugo minuter och flåsa lite gran i alla fall.
Lyckades göra 2 mål så jag kunde gå därifrån med hedern i behåll.

Blev mycket spring som vanligt för mig som inte har någon teknik och bara jagar bollen hela tiden så lite gav nog träningen. Kul var det och det var huvudsaken.

Inga kommentarer: