lördag 25 februari 2012

Pizza och godis is da bomb

Var seg i morse, hade tänkt köra distans men när det var snöblandat regn så tappa jag motivationen och gick och la mig igen.
Tog mig i kragen efter ett tag och drog ut i alla fall.
Då jag skulle hämta Eva i Sollentuna kl 14:00 så blev det bara ett kort pass till Flottsbro på en timme.
Det var fortfarande mycket snö ute i skogen så det gick inte fort.
Flottsbro
Innan Sollentuna blev det en vända till Cykloteket för att se vilken storlek jag skulle ha på de nya Diadora skorna vi ska köra på i år.

Väl i Sollentuna så köpte vi lite saker till Oskar och en present till Edvin som har fyllt ett år.
Blev en snabblunch med giro med bröd innan vi drog vidare till Vällingby för att fira Edvin.

Blev en massa tårta, läsk och godis för att fylla på depåerna medans Oskar, Edvin och Charlie lekte med de nya leksakerna.
Leksaker
Vi stanna kvar ett tag så det blev middag också. Vi fortsatte på det hälsosamma spåret och tog en Pan American Pizza med läsk.

Vi kom hem runt 22 tiden så det blev lite senare än vad jag trodde. Hade ju planen på att köra Monark när jag kom hem då det blev ett så kort pass i morse.

Tog mig i kragen igen och satte mig och börja köra vid 22:30.
Det blev ett 30 min pass med 20 minuter på 355watt så det blev nytt personligt rekord för mig i år.
Hade inte väntat mig det efter allt skitkäk idag.

Inga kommentarer: