måndag 5 september 2016

Formtoppning mot Långlopps SM

Snart är det långlopps SM i Ånnaboda. Blir ett lite annorlunda upplägg jämfört med förra året. Då körde jag hårt på både tisdag och torsdag och värmde sen upp med Hammarby Hill på lördagen innan jag åkte upp till SM i Ånnaboda på lördagseftermiddagen.

Den här veckan blev det ganska hårt idag men inte så långt. Körde nästan raka vägen till jobbet men tog rutten längs vattnet vid Edsviken och körde sen på vid Hagaparken längs vattnet.





























Blev det omvända på hemvägen där jag lyckades få Strava KOM åt båda hållen längs vattnet vid Haga.








































Avslutade med ett par varv på Flowride och lyckades få min näst bästa tid där. Det trodde jag inte då benen fortfarande kändes sega efter Bockstensturen.





























I morgon blir det Team landsvägstempo vid Ekerö. Det blir det sista passet innan helgen här är det tänkt så det blir lite av ett tömmningspass då jag har planen på att cykla både ditt och hem.
Kör sen Hammarby Hill XC som väckpass även det här året till Långlopps SM.

Det gick ganska bra förra året trots att det är ganska långt som väckpass men jag hoppas på att det fungerar även i år.
Nu blir det dock lite mer vila innan helgen så jag får se hur det fungerar. Det har gjort susen förut också så jag hoppas det går vägen även nu.

Ska försöka hinna med att sova lite mer också så jag hinner få ordentlig återhämtning.

Inga kommentarer: