torsdag 23 augusti 2018

1,5 varv på NICK

Idag blev det lite hårdkörning på NICK spåret. Blev 1,5 varv rakt av efter jobbet.
Den här gången körde jag inte fel. Tog i så gott jag kunde och kunde nog inte tagit i så mycket mer för dagen.
Gjorde några små tekniska missar. Det stora hoppet som jag funderade på att ta förut fega jag på och svängde in lite snett på den mindre avsatsen och tappa ganska mycket fart.
Det är mest på den andra halvan som jag har lite svårt att hitta bra flytt på, det är ganska mycket stenar och rötter där som det gäller att komma rätt på om det ska gå fort.

Fick tiden 29:01 så det är några sekunder kvar till mitt rekord på 28:18. Skulle vilja komma under 28 minuter.

Efter cyklingen blev det att titta på Oskar som börjat karaten igen. Kul att han gillar det. Bra träning och bra för disciplinen.




Inga kommentarer: