torsdag 2 augusti 2018

Blev en skön dag till på Grinda

Blev en heldag på Grinda igen med barnen och min mor. Skönt och komma ut i skärgården och bada lite när det är så varmt.

Träffade på Ola Hellström med familj, en gamal cyklist som jag kört mot mycket förut som också skulle till Grinda. 
Kul sammanträffande. 
Vi hamnade på Norra Grinda för första gången så vi testade en ny liten strand.
Var riktigt fint där och skapligt klart vatten för att vara Stockholm. Man såg nog runt 5-6 meter så det var riktigt bra.
Testade på att dyka lite då jag hade fenor och cyklop med mig. Var skönt att det var varmt i vattnet men det blev faktiskt lite kallt när jag kom ner på kanske 7-8 m djup.

Simmade runt ett tag sen var det dags för lunch. Blev som förra gången bara en massa frukt.

Vi fick knatta till södra sidan sen då det inte var så många båtar som gick hem ifrån norra sidan.
Som tur var det en fin väg.

Fanns lite djur som sprang runt där som sprang fritt där som barnen tyckte var intressanta.

Hämtade upp Eva på kvällen och skjutsade hem mor till Farsta sen tog vi en finmiddag på Italiana på vägen hem. Satt riktigt fint med en ordentlig middag.






Inga kommentarer: