onsdag 22 augusti 2018

Snur runt Ursvik

Idag blev det ett litet annorlunda pass på kvällen. Hade först tänkt köra ett hårt pass runt NICK spåret.
Dock så gick mitt blodsocker ner så det blev bara ett halvt varv ganska lugnt.

Skulle sen se vad jag hade i blodsocker efter att ha ätit lite gran och upptäcker då att jag tappat telefonen.
Jag vet att jag hade den när jag bytte om så jsg hoppades den skulle ligga kvar i cykelrummet på jobbet men det gjorde den såklart inte.

Fick låna en telefon av vakten och ringde Eva som fick logga in och köra find my Phone. 
Det visade sig att jag tappat den någonstans på NICK spåret.

Det var bara att köra tillbaka och börja leta. Hade turen att någon hittat den och ringt min mor. Så nu fick jag hans numer så jag kunde ringa upp och mötas.

Jag har ju allt på telefonen plus att jag hade körkort och kontokort där också så den ville jag inte tappa.
Skönt att det finns hederliga människor så allt slutade gott.

Nu var det bara till att cykla tillbaka och lämna lånetelefonen till vakten som var grymt snäll och lånade ut sin.

Köpte lite käk och för att få upp blodsockret igen sen var det bara att cykla hem igen.
Tog en intervall i backen intill T-banan på vägen till Kista och fick tillbaka mitt KOM där med 8 sekunder. Kort men hårt.

Får se om jag hinner med lite mera hårdkörning i morgon.

Inga kommentarer: