torsdag 17 januari 2019

Standing Starts Sufferfest

Idag blev det korta och riktigt hårda intervaller. Körde Sufferfest:s Standing starts. Det började med 2 stycken 5 sekunders intervaller på max sen blev det 4 stycken intervaller på 20 sekunder på max.

Hade en förhoppning på att kunna komma upp i de watt jag fick på mitt 4DP test för nästan 2 månader sen men tyvärr så var jag över 115 watt svagare.
Tror dock det har lite med att göra att jag körde maxstyrka på gymet igår och även BOX. Får se hur det kommer gå på mitt nästa 4DP test. 
Hade tänkt att köra ett i helgen eller på måndag beroende på hur jag känner mig och får tid.

Har kört mycket tröskel nu så jag hoppas att mitt 20 minuters test och kanske även mitt MAP har gott upp lite. Vi får se hur det går.
Dagens pass blev tillslut så här.

Ett max på 1449 watt får jag vara nöjd med. Tror det är lättare att få upp det när jag kör ute också då jag kan köra på tyngre växlar. Jag är inte så bra på att köra på hög kadens och här fick jag trampa i 128 som mest och det är en hel del över vad jag brukar köra i vanliga fall

Inga kommentarer: