måndag 28 januari 2019

Idag kom vår Xiaomi Roborock Mi S50

Idag så kom vår efterlängtade robotdammsugare Xiaomi Roborock Mi S50. 
Det gick riktigt snabbt. Beställde den fredag kväll på Komplett och den kom med Postnord idag

Vi han plocka upp den och ladda batterierna och nu har den fått en liten testrunda i lägenheten. Den har klarat sig riktigt bra hittills. Den har inte rivit ner något och den har klarat alla trösklar utan problem.

Xiaomi Roborock Mi S50 hittar under sängen och kör metodiskt igenom alla rum.


Mattan i vardagsrummet var heller inga problem. Den tog sig upp och körde igenom hela. Synd att den inte kom under soffan bara för där var det alldeles för trångt. Den behöver 10 cm i höjd för att kunna ta sig under.

Var lite rädd för att den inte skulle fastna i alla sladdar vid TV:n men jag hade dragit dem längs väggen och halvt tryck fast dem så den här gången trasla den inte in sig som tur var.

Under matbordet där jag trodde den skulle fastna mellan stollarna klarade den sig galant också.


Grym app som kartlägger alla ställen den varit på och där man kan välja om den ska ha några zoner den inte få ta.

Eva hade fått dammsuga först med våran gamla dammsugare som varit med i ca 10 år och börjar sjunga på sista versen. 
Trots att hon kört igenom hela lägenheten så fick Xiaomi Roborock Mi S50 upp så här mycket skit. Såhär långt är jag grymt imponerad.

Har inte bara legt med dammsugaren idag. Har hunnit träna 1 timme också. Blev Bodypump på SATS. Tog på krafterna riktigt bra. Var ett nytt pass för mig så jag viste inte riktigt hur mycket vikter jag skulle ta, blev lite på gränsen på en del där jag fick ta i för kung och fosterland.





Inga kommentarer: