tisdag 19 februari 2019

Första jobbpendlingen i år

Idag blev det första gången för i år som jag jobbpendlade. Brukar göra det ganska ofta i vanliga fall men nu har jag inte haft något ordentligt omklädningsrum så det har inte blivit av.
Nu finns det dock duschar och skåp men det fattas fortfarande torkrum, får se till att inte bli så svettig påväg till jobbet.

Jag hade planen på att ta av dubbdäcken igårkväll också men jag var för trött och seg för att få tummen ur och tur var det. Så här såg det ut påväg till jobbet, riktig isgata.

Tur jag var för tröt igår. På lunchen blev det corestyrka 1 timme. Behöver lite mag och ryggträning.
Körde samma väg hem ifrån jobbet sen. Blev lite högkadensträning påvägen. 
Körde inte så hårt utan försökte bara få upp en hög kasens stadigt utan att börja hoppa för mycket.




Inga kommentarer: