onsdag 6 februari 2019

Shuffelboard på Jolo

Idag blev det lite bodypump på jobbet som träning. Bra allaroundträning för hela kroppen. Körde lite lägre vikter än förut speciellt på benen då jag tänkte spara dom tills morgondagens träning.

På kvällen blev det AW med gamla kollegor ifrån HM. Dock då var det inga kvar som fortfarande jobbade på HM utan alla hade gott vidare.

Vi körde en middag på Lådan vid Rådmansgatan. Små portioner med god mat. Förutom desserten som var riktigt stor.

Dock var det inte mycket kolhydrater i maten så trots att jag tog mindre insulin och tog Cola och dricka så drog mitt blodsocker ner till under 2.
Så det var bara att få i sig mer socker. 

Vi drog sen vidare till Jolo och testade på Shuffleboard. Riktigt kul sällskapsspel. Brädet var grymt halt så jag sköt oftast ur mina brickor men det gick ganska bra ändå för jag knuffa ut motståndarna också.

Det här kör jag gärna om. Riktigt kul och träffa gamla kollegor och äta lite gott och spela lite. Var en riktig skrattfest då ingen hade kört det här förut så det var inte bara jag som sköt ut brickorna.



Inga kommentarer: