torsdag 1 oktober 2020

Klara Oakley linser ifrån Cykloteket

Händelserik dag. Först var det min sista dag på ICA idag. Skulle till kontoret där och göra en sista överlämning. Jag har ju automatiserat bort mig själv där nu. Kul med PowerShell som det går att göra mycket med.

Blev en kort cykeltur på eftermiddagen till Bruket med crossen. Hade lyckats tappa min jacka igår så jag ville se om den kanske fanns kvar någonstans på vägen. Körde hela vägen till Bruket och hittade ingenting så jag trodde det var kört.

Men sen cykla jag samma väg hem och då var det en vänlig själ som hade hittat min jacka och hängt upp den i ett träd så den skulle synas bättre. Dock var trädet så stort så den syntes inte på ditvägen.
Skönt att det finns snälla hederliga personer.

Var en sväng till Cykloteket också. Behövde ett par klara linser till mina Oakley Radar ev path då det börjar bli så mörkt på kvällarna nu.



Köpte de sista på Cykloteket i Häggvik, tur de hade en kvar.

På kvällen var det möte på Retune. Kul och träffa kollegorna igen. Blev en hel del nyheter för oss konsulter. Blir kul det här.

Inga kommentarer: