tisdag 27 oktober 2020

Zwift WTRL Racing

Ikväll blev det ett Zwiftrace. Kom hem lite sent så det jag hitta som det verkade vara lite folk på var WTRL Racing. 4 mil skulle köras och det var platt och fint i början men sen avslutade den med en lång uppförsbacke.

Kom iväg bra i starten och jag lyckades köra upp mig i toppen av klungan utan att gå upp och dra. Försökte hålla mig långt fram men inte så långt att jag behövde dra. Gick som tur var inte så snabbt i början så jag lyckades hålla mig i top på de små backarna som fanns.
Var med i första klungan ända fram till målbacken med ca 2 km kvar. Hängde på en liten bit men sen när det branta till så tappade jag direkt.
Försökte hitta mitt eget tempo så jag inte skulle gå på rött för mycket utan hålla hela backen upp.
Gled in på en 39:e plats bara 1:38 efter så det får jag vara riktigt nöjd med.




Inga kommentarer: